Telefonda Destek Hizmeti

TeamViewer Quicksupport uzaktan kumanda aracını başlatmak için lütfen logoya tıklayıp yazılımı indirin.

Anlaşmalı müşterilerimizden çağrı geldiğinde çağrı merkezi derhal talebi ve müşterinin destek koşullarını inceler. Şayet telefonda çözülmesi gereken bir konu ise konu teknik olarak incelenerek soruna yönelik çözümler müşterilerimizle paylaşılır. Sorun giderildiğinde çağrı sonlandırılır.
Tüm çağrılar aşağıdaki bilgileri standart ve detaylı olarak içerir:

 

• Müşteri Bilgisi
• Ürün Bilgisi
• Tarih Bilgisi
• Arıza Bilgisi
• Yapılan İşlem

 

Talep telefonda karşılanamıyor ise, müşterimize destek koşulları çerçevesinde yerinde destek hizmeti vermek üzere yerinde destek uzmanları yönlendirilir